Obserwuj nas :
Coronavirus outbreak. Pathogen affecting the respiratory tract. COVID-19 infection. Concept of a pandemic, viral infection. Coronavirus inside a human. Viral infection. 3D illustration

Marketing podczas pandemii

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

W firmach telepraca stała się powszechna, a przedsiębiorcy muszą zrewidować swoje modele biznesowe i upewnić się, że ich marki nie zostaną zniszczone. 

Podczas kryzysu koronowego ważne jest, aby nie stracić klientów, ale umocnić swoją pozycję na rynku. Inwestując w kanały cyfrowe, takie jak SEO i Google Ads , możesz również docierać do grup docelowych z nowymi komunikatami, które działają lepiej, gdy coraz więcej osób pracuje z domu. W tym okresie można postawić firmę w centrum i stać się liderem w swojej niszy. 

Zmienione zachowania konsumentów 

W związku z kryzysem koronowym zmieniło się również wiele grup docelowych, ponieważ ludzie zmienili swoje zachowania i spędzają więcej czasu w domu. Analizując słowa kluczowe, możesz uzyskać więcej informacji na temat zmian zachowań konsumentów w Twojej firmie. 

Transformacja strukturalna w śladach koronawirusa 

Kryzys koronowy brutalnie uderza w kraje, branże, firmy i ludzi. Jednocześnie zobaczymy, że są firmy, które przegrywają i walczą o przetrwanie, a jednocześnie są takie, które wygrywają na transformacji społeczeństwa. Kryzys przyspieszył rozwój firm dzięki automatyzacji i cyfryzacji. 

Z perspektywy makro firmom ciężko jest dotrzeć do tradycyjnej sprzedaży i jeszcze przed kryzysem znajdowały się w recesji. Teraz firmy są zmuszone do zmiany technologii cyfrowej i inwestowania jeszcze więcej w marketing cyfrowy i zrównoważony rozwój. Rozwój społeczny zmierza w kierunku trendów cyfrowych i jest rozwojem i transformacją zmierzającą w kierunku wyższego stopnia handlu elektronicznego.

Pojawiają się nowe słowa kluczowe i kategorie produktów, które osiągają szczyt 

Firmy muszą śledzić zmiany zachowań klientów i dostosowywać swój asortyment do wymagań klientów. Istnieje wiele słów kluczowych, które osiągnęły szczyt podczas kryzysu koronowego w handlu elektronicznym – na przykład w niszach, takich przetrwanie, gadżety przeciwdziałające nudzie w domu, takie jak sprzęt do ćwiczeń, maszyny do chleba, czy rękawiczki jednorazowe.

Nowe metody i strategie dystrybucji

Jedną z zauważalnych zmian w trwającej pandemii, staje się zjawisko łączenia sklepu fizycznego i cyfrowego. Take away to forma dystrybucji, której wielu konsumentów zaczęło żądać, a wyszukiwania wzrosły o 122%, przy 1,2 miliona wyszukiwań na całym świecie w ciągu ostatniego miesiąca. Koncepcja dostawy do domu wzrosła o 400% wyszukiwań miesięcznie. Przykładowo wyszukiwanie frazy „Dostawa do domu IKEA” wzrosła o 81%. W kategorii „Na wynos” jest 579 powiązanych słów kluczowych, takich jak Jedzenie na wynos, Pudełko na wynos. Inne powiązane słowa kluczowe to dostawa do domu, jedzenie na wynos itp. Nowe metody i strategie dystrybucji znacząco wpływają na rozwój oraz dostosowywanie firm do oczekiwań klientów w czasach pandemii. 

Co powinieneś zrobić? 

Handel detaliczny musi zmienić swój biznes. Handel elektroniczny zyskał znaczny impuls, a duże sieci opracowują swoje strategie cyfrowe. Powinieneś sprawdzić, które kategorie radzą sobie dobrze i zrestrukturyzować swoją witrynę, aby uzyskać strukturę, która działa podczas kryzysu koronowego. Jeśli prowadzisz e-commerce, powinieneś budować strony docelowe na podstawie słów kluczowych, aby częściowo zająć miejsce w wynikach wyszukiwania, ale także uzyskać ich wyższą jakość.

Zostańmy w kontakcie

Nie przegap żadnych ważnych informacji i nowości z naszej agencji marketingowej! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj regularne aktualizacje, cenne wskazówki oraz ekskluzywne treści, które pomogą Ci w skutecznym rozwoju Twojego biznesu.

Już uciekasz ?

Zostańmy w kontakcie

Nie przegap żadnych ważnych informacji i nowości z naszej agencji marketingowej! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj regularne aktualizacje, cenne wskazówki oraz ekskluzywne treści, które pomogą Ci w skutecznym rozwoju Twojego biznesu.

Keep Connected

Lets Get In Touch With Our Professional Team

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Email Address

Hello@Email.com

Telephone

( +62 ) 123 456 789