Obserwuj nas :
High angle view of photographer examining her professional photos while sitting at her workplace with computers

Jak dostosować swoje obrazy do Google 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Widoczność w wyszukiwarce grafiki Google stała się przez lata inteligentnym sposobem na zwiększenie widoczności i ruchu w Twojej witrynie. Ale wciąż jest wielu, którzy popełniają proste błędy w dostosowywaniu obrazów. Obrazy mogą prowadzić do poprawy SEO, konwersji i ostatecznie większej liczby klientów. 

Zoptymalizuj rozmiar obrazu 

Optymalizacja obrazów na swojej stronie internetowej to jedna z największych możliwości ulepszeń, których wiele osób zaniedbuje w swoich witrynach internetowych, szczególnie w przypadku urządzeń mobilnych. 

Którego formatu obrazu należy użyć? 

Dwa najpopularniejsze formaty obrazów to PNG i JPG. 

Pliki JPEG to doskonały wybór zarówno do druku, jak i treści internetowych. Ten typ obrazu używa coś, co nazywa się formatem „destrukcyjnym”. Oznacza to, że gdy większy obraz jest konwertowany do formatu JPEG, część informacji w pliku zostaje utracona. Konwersja do formatu JPEG skutkuje mniejszym rozmiarem pliku, ale mogą wystąpić pewne straty w jakości obrazu. 

Pliki PNG są również przydatne w Internecie, ale ponieważ pliki PNG mogą mieć przezroczyste tło, są bardziej wszechstronne i wygodne w przypadku grafiki i ikon internetowych. Format pliku jest oparty na pikselach, a wszystkie informacje o obrazie są zachowywane po skompresowaniu pliku. Oznacza to, że istnieje ograniczenie co do tego, jak duże można tworzyć obrazy (dopóki nie zobaczysz pikseli). Jeśli jednak plik png jest zbyt duży, spowolni to Twoją witrynę. Obrazy PNG są świetną opcją dla grafiki i ikon oraz bardzo wysokiej jakości obrazów. 

Leniwe ładowanie 

Wyświetlenie strony i obrazów może zająć trochę czasu, co można poprawić za pomocą technologii leniwego ładowania . Instruuje witrynę, aby najpierw załadowała tekst, obrazy i inne elementy, które są natychmiast widoczne. Dopiero wtedy zaczyna ładować treści, które są widoczne tylko po przewinięciu strony w dół. Leniwe ładowanie to świetny sposób na przyspieszenie witryny i poprawę wrażeń odwiedzających. 

Co możesz zrobić, aby uzyskać lepszą widoczność w wyszukiwarce grafiki? 

 Upewnij się, że obrazy można szybko pobrać 

 Używaj dużych obrazów, najlepiej o szerokości 1200 pikseli 

 Użyj opisów alternatywnych 

 Użyj podpisu 

 Użyj opisu obrazu, jeśli masz galerie zdjęć 

 Upewnij się, że tekst wokół obrazu jest zgodny z tym, co ma do powiedzenia obraz 

 Upewnij się, że obrazy można indeksować za pomocą robota Google 

Zostańmy w kontakcie

Nie przegap żadnych ważnych informacji i nowości z naszej agencji marketingowej! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj regularne aktualizacje, cenne wskazówki oraz ekskluzywne treści, które pomogą Ci w skutecznym rozwoju Twojego biznesu.

Już uciekasz ?

Zostańmy w kontakcie

Nie przegap żadnych ważnych informacji i nowości z naszej agencji marketingowej! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj regularne aktualizacje, cenne wskazówki oraz ekskluzywne treści, które pomogą Ci w skutecznym rozwoju Twojego biznesu.

Keep Connected

Lets Get In Touch With Our Professional Team

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Email Address

Hello@Email.com

Telephone

( +62 ) 123 456 789