Co oznacza witryna dostosowana do komórek?
Coraz więcej osób korzysta z telefonów komórkowych podczas odwiedzania witryn internetowych. Istnieje wiele typów telefonów komórkowych, dlatego konieczne jest, aby strona była responsywna.
Witryna dostosowana do urządzeń mobilnych oznacza, że strona jest adaptacyjna, tj. że format witryny jest dostosowany do większości urządzeń, które ją odwiedzają. Przyjazna dla urządzeń mobilnych to dokładnie to, co sugeruje nazwa. Sprawiasz, że Twoja witryna jest przyjazna dla odwiedzających z urządzeń mobilnych.
Przyjazny dla urządzeń mobilnych to dobry początek, ale przyszłość to przede wszystkim mobilność
Inna koncepcja jest nastawiona przede wszystkim na urządzenia mobilne, co oznacza przeniesienie przyjazności dla urządzeń mobilnych na wyższy poziom. Nie dostosowujesz swojej witryny tylko do osób korzystających z urządzeń mobilnych. Myślisz o nich jako o głównych odbiorcach docelowych w swojej witrynie.
Przyjazność dla urządzeń mobilnych to nie to samo, co przygotowanie do indeksowania zoptymalizowanego pod kątem urządzeń mobilnych. Gdy Google decyduje, czy przenieść witrynę do indeksu dla urządzeń przenośnych, oprócz tego, czy witryna jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń przenośnych, sprawdza kryteria.
Szybkość i strony AMP
Innym aspektem, który jest ważny dla użytkowników mobilnych, jest to, że witryna ładuje się szybko, a ostatnio wielu próbuje budować strony AMP ( przyspieszone strony mobilne ), co jest standardem Google.